Wednesday, February 3, 2010

Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS Part 2

Share

Oleh sebab program ni di bincangkan di SELAMAT PAGI MALAYSIA pagi tadi (030210) jam 8.15am, sy ingin menulis lg tentang program ni. Bagi yang belum membaca tentang topik "Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS" anda boleh baca topik tu dulu.

Mm.. Apa Itu Hyprobulksms??



HyproBulkSMS merupakan satu sistem hebahan SMS Pukal (Bulk) melalui Internet. Sistem ini sangat efektif dan dapat menjimatkan masa serta wang.


Sistem HyproBulkSMS ini sesuai digunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan yang anda sasarkan.


Anda boleh menghantar bukan sahaja SMS, malahan MMS, Wap Push, Flash Message kepada semua rangkaian telekomunikasi tempatan & antarabangsa dengan satu kadar yang rata iaitu serendah 9 sen.


Siapa Yang Memerlukan Bulk Sms ni??


Perkhidmatan Bulk SMS sememangnya sangat efektif dalam proses hebahan. Ia akan memberikan advantage kepada golongan PENIAGA/PENGUSAHA misalnya, untuk memberitahu tentang produk terbaru kepada pelanggan.


Pihak SEKOLAH juga tidak lagi perlu menghantar surat melalui anak-anak mereka. Melalui Bulk SMS, semua info boleh dihantar terus kepada ibu bapa dengan hanya satu klik.


ANDA juga boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk jemputan majlis, ucapan hari perayaan dan SMS harian semurah 9 sen.
Amacam? Bagus kan program ni? Selain daripada menggunakan sistem nie, anda juga secara automatik boleh menjadi reseller kepada program ini. Sungguh menguntungkan. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang Pelan Pemasaran program reseller ni, sila KLIK Di Sini. Andai anda berminat, anda boleh hubungi sy. Sy akan membenatu anda untuk menjadi seorang reseller yg hebat. Bagi yang belum membaca Laporan Percuma sy yg bertajuk " Sedekad Berlalu : Pengalaman Menjana Pendapatan Di Internet" anda dijemput untuk download Laporan Percuma tu DISINI. Semoga laporan ini sedikit sebanyak dpt membantu dan berkongsi ilmu.




Untuk Membaca Lain-Lain Topik Di Blog Ini, Sila Klik Link Di Bawah:

The Scribble Of My Life : List of Blog's Topic




Note : Utk hari jugak, CELCOM BROADBAND masih lg kesiputan dan tersangkut-sangkut...huhuhu


Keywords: sms, panduan online, online business opportunity, online business, byk duit, online income, sms gateway, pendapatan sampingan, pendapatan tambahan, perniagaan internet, perniagaan internet, buat duit dari rumah, pendapatan dari rumah, wang pantas, jana wang mudah, online business in Malaysia, jana duit mudah, perniagaan internet Malaysia

No comments: