Friday, January 22, 2010

Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS

Share
Apakah itu HYPROBULKSMS?



HYPROBULKSMS menyediakan satu sistem SMS secara online yang cukup mudah, praktikal dan efektif. Sistem yang dikenali dengan BULK SMS ini cukup berguna kepada individu mahupun organisasi syarikat atau sesiapa sahaja yang amat memerlukan SISTEM SMS ini dalam menyampaikan pelbagai maklumat.


Sistem ini juga di sokong oleh semua syarikat utama Telekomunikasi di Malaysia dan juga beberapa syarikat telekomunikasi luar negera. Penggunaan sistem ini amat mudah dan mesra, kerana TIDAK MELIBATKAN PENGGUNAAN SEBARANG SOFTWARE, HANYA PERLU INTERNET SAHAJA!!! SYARIKAT SEDIAKAN SISTEM, ANDA SEDIAKAN NOMBOR TELEFON..ITU SAHAJA!!

Anda boleh menonton tutorial bagaimana untuk menggunakan sistem ini dengan klik pada link berikut:


How to send SMS - http://www.hyprosms.com/bulksmsv2/help/v2/sendsms4.html

Untuk melihat semua video tutorial dan penerangan secara keseluruhan konsep sistem ini digunakan, sila download Laporan Percuma saya yang bertajuk "Sedekad Berlalu : Pengalaman Menjana Pendapatan di Internet"


Bagaimana Boleh Jana Wang Sebagai RESELLER?




Untuk menjadi RESELLER ini anda perlu membeli sistem yang ditawarkan oleh syarikat melalui pakej-pakej yang disediakan. Apabila anda membeli sistem hebahan sms ini, secara automatik anda LAYAK untuk menjadi seorang RESELLER.


RESELLER tugasnya adalah memperkenalkan sistem yang ada di syarikat kemudian, jika ada pelanggan yang berminat untuk membeli sistem ini, syarikat akan BAYAR komisyen kepada anda 50%-100% bergantung dari pakej yang ANDA ambil terlebih dahulu. Beberapa rakan saya telah berjaya menjadi seorang RESELLER yang hebat dan yang terbaru rakan saya seorang kerani memecahkan rekod pendapatan tertinggi beliau dengan memperolehi RM 13,441.00 dalam masa sebulan. Lihat gambar cek dibawah:



Saya juga adalah salah seorang RESELLER. Sebelum menjadi RESELLER HYPROBULKSMS ini saya telah menyelidik latar belakang syarikat ini. Mana tau lepas join kena siasat & akaun dibekukan oleh BANK NEGARA pulak nti. Buat rugi je. Walaupun modal x seberapa, tp..money is still valuable right? Hasil dari penyelidikan saya, syarikat yang menguruskan program HYPROBULKSMS ini iaitu HYPERNET RESOURCES nombor pendaftaran 001773825-M mematuhi syarat-syarat yang dikehendaki oleh KPDNKK dan Bank Negara Malaysia. Anda boleh berhubungi terus dengan En Aziz dari bahagian Unit Penyiasatan Khas, Bank Negara Malaysia untuk dapatkan kepastian mengenai operasi syarikat atau memeriksa di laman web BANK NEGARA ( http://www.bnm.gov.my ).


Jika anda berminat untuk menjadi RESELLER, anda boleh daftar klik dengan di sini : DAFTAR RESELLER . Hubungi saya selepas anda mendaftar. Anda layak untuk bersama-sama saya dalam satu projek khas yang memudahkan anda untuk mendapatkan pembeli sistem ini. Untuk melawat dan mengetahui tentang plan pemasaran dan tentang program RESELLER ini. Anda boleh KLIK DI SINI. Jangan lupa menghubungi saya selepas anda mendaftar k. Jumpa lg.


Selepas ini, saya akan menulis tentang "Kenapa Perlu Menggunakan Produk HYPROSMSBULK".


Anda juga mungkin berminat dengan artikel-artikel berikut:

Menjana Wang Dengan Google Adsense
Teknik Internet Marketing: Teknik SIG File – Part 1
Earn Money With Google Adwords
Perkara Yang Tidak Boleh Dilakukan Di Google Adsense
5 Sebab Anda Gagal Di Dalam Online Bisnes
Bagaimana Nak Tarik Trafik Ke Website Anda
14 Sebab Kenapa Orang Suka Kerja Kerajaan
Top 20 Site In Malaysia
Senarai Laman Web, Produk Pelaburan dan Syarikat Yang Di Haramkan Oleh Kerajaan Malaysia

Keywords: sms, panduan online, online business opportunity, online business, byk duit, online income, sms gateway, pendapatan sampingan, pendapatan tambahan, perniagaan internet, perniagaan internet, buat duit dari rumah, pendapatan dari rumah, wang pantas, jana wang mudah, online business in Malaysia, jana duit mudah, perniagaan internet Malaysia

No comments: