Showing posts with label Affiliate Programme. Show all posts
Showing posts with label Affiliate Programme. Show all posts

Wednesday, February 3, 2010

Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS Part 2

Share

Oleh sebab program ni di bincangkan di SELAMAT PAGI MALAYSIA pagi tadi (030210) jam 8.15am, sy ingin menulis lg tentang program ni. Bagi yang belum membaca tentang topik "Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS" anda boleh baca topik tu dulu.

Mm.. Apa Itu Hyprobulksms??



Friday, January 29, 2010

Peluang Perniagaan : Pengedar/Ejen Streamyx, Celcom, Credit Card, Personal Loan

Share
Peluang Perniagaan/Kerja Part Time : Jadi Pengedar Produk TM, Celcom, AmBank, Al-Rajhi, Pos Malaysia dan Lain-Lain Lagi.

Duit..duit..duit..tgk Shrek pun dah tertekan & pening kepala sbb tgh fikirkan ttg duit..hehehe. Sekarang ni nak tak nak memang kita kena akui bahwa sekarang ni zaman duit. Duit penting dari segala-galanya. Betul tak? Semua benda nak kena kuar duit. Gi toilet pun kalau xde duit kena tahan sampai berpeluh-peluh cari stesen minyak. Huhuhu. Macam-macam peluang perniagaan wujud bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Kenapa? Kerana semua org sentiasa mencari peluang untuk tambah duit lebih. Sebab, duit sentiasa tak cukup. Kali ni saya nak bincangkan tentang sebuah program yang mampu untuk menambah pendapatan anda.

Friday, January 22, 2010

Menjana Wang Dengan Program Reseller : HYPROBULKSMS

Share
Apakah itu HYPROBULKSMS?



HYPROBULKSMS menyediakan satu sistem SMS secara online yang cukup mudah, praktikal dan efektif. Sistem yang dikenali dengan BULK SMS ini cukup berguna kepada individu mahupun organisasi syarikat atau sesiapa sahaja yang amat memerlukan SISTEM SMS ini dalam menyampaikan pelbagai maklumat.


Sistem ini juga di sokong oleh semua syarikat utama Telekomunikasi di Malaysia dan juga beberapa syarikat telekomunikasi luar negera. Penggunaan sistem ini amat mudah dan mesra, kerana TIDAK MELIBATKAN PENGGUNAAN SEBARANG SOFTWARE, HANYA PERLU INTERNET SAHAJA!!! SYARIKAT SEDIAKAN SISTEM, ANDA SEDIAKAN NOMBOR TELEFON..ITU SAHAJA!!

Menjana Wang Dengan Google Adsense

Share
Sebelum nie saya ade menulis artikel yang bertajuk Earn Money With Google Adwords, cubalah..mungkin anda boleh menjana wang dengan Adwords. Kali nie, kita bincangkan tentang bagaimana Menjana Wang Dengan Google Adsense pulak. Kalau anda ada website atau blog sendiri, optimisekan pendapatan anda dengan meletakkan iklan Google Adsense di website/blog anda. Di setiap blog dan website saya, pasti saya akan meletakkan kod iklan Google Adsense ni. Tak rugi pun, bahkan boleh buat duit lagi. 

Apa itu Google Adsense

Google adsense adalah sebuah enjin pengiklanan google. Pasti anda pernah lihat ruangan iklan di website-website yang mana dibawahnya bertulis Ads by Google? Tahukah anda anda boleh menjana wang dengan meletakkan kod iklan di google di website atau blog anda?

Thursday, January 21, 2010

Earn Money With Google Adword

Share
Google provide a service called Google Adwords. Basically, you can pay to have an ad for your site (or any site you wish to promote) to be displayed in Google's search engine results. Google and Yahoo both offer this type of advertising, which is referred to as pay-per-click (PPC). It works by you selecting several key words that you expect people to search for, and that are relevant to what you are advertising. You then write a very short text add including a link URL (the site that the person will be taken to upon clicking on your ad).


This is the actual ad that will be displayed. When someone searches for one of the keywords you have selected, your ad will be displayed in the Google's search results.