Tuesday, June 21, 2011

Panduan & Teknik Bermula Dan Berjaya Di Dalam Perniagaan Online

Share

Pelancaran ebook kedua yang bertajuk " Panduan & Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya Di Dalam Perniagaan Online". Sebuah ebook yang ditulis berdasarkan pengalaman selama 4 tahun di dalam dunia perniagaan online dan juga daripada pembelajaran yang tidak pernah tamat. Satu perkongsian ILMU yang mesti dimiliki.

Penulis telah memulakan perniagaan online menjual pakaian wanita dan aksesori sejak dari awal tahun 2007 lagi atas nama Ixorabalqish Collections (http://www.ixorabalqish.com/store).  Pada hari ini, penulis telah sebuah lagi kedai online yang dibuka hasil kerjasama dengan Neves Pretty Ugly (popular dengan lagu "Diari Seorang Lelaki". Kedua-dua buah kedai online ini berjalan serentak 365 hari setahun, 24 jam sehari tanpa cuti. Penulis juga mempunyai lebih daripada 20 orang agen jualan di seluruh Malaysia. Pendapatan perniagaan mencecah ribuan ringgit dan pelanggan website kedai online penulis datang dari segenap pelusuk negara juga dari negara Brunei dan Singapura. Penulis juga mendapat jemputan untuk ditemuduga oleh wartawan surat khabar dan juga mendapat tawaran dari RTM1 untuk menaja baju kebaya nyonya untuk digayakan oleh pengacara di dalam rancangan "Apa Kata Wanita". Berdasarkan pengalaman selama empat tahun bergelumang di dalam dunia perniagaan online ini, penulis menulis ebook ini untuk dikongsikan dengan sahabat-sahabat semua agar kita semua dapat sama-sama berjaya di dalam perniagaan online yang tiada penghujung dan batasan waktunya ini. Satu pengkongsian ILMU yang mesti dan sangat berbaloi untuk anda MILIKI.

Siapa yang patut miliki ebook ini?

1. Mereka yang baru ingin bermula membuka sebuah perniagaan online (pengkhususan di dalam menjual pakaian wanita, tudung dan aksesori).
2. Mereka yang sudah mempunyai perniagaan online
3. Mereka yang ingin belajar tentang TEKNIK SEO, PEMASARAN DAN PENGIKLANAN BERKESAN.
4. Mereka yang telah mempunyai kedai online, tetapi dalam sebuah hanya sehelai dua je produk yang terjual dan pelawat pun tak berapa nak ramai
5. Mereka yang mempunyai keinginan untuk menjadi seorang USAHAWAN PERNIAGAAN ONLINE yang berjaya. 
6. Mereka yang berminat untuk mempunyai perniagaan online tetapi tidak mempunyai modal. Dengan membeli buku ini, anda layak untuk menjadi agen droship kedai online penulis.

Ebook ini mengandungi penerangan lengkap tentang kajian & statistik peluang peniagaan online. Selain itu, diterangkan juga 7 sumber mendapatkan produk untuk dijual di pasaran online. Jika anda berminat untuk mendapatkan produk dari Indonesia, kami sertakan juga rujukan lengkap kaedah dan kos penghantaran dari Indonesia. Juga diterangkan apa yang anda perlukan untuk memiliki sebuah perniagaan online dan juga teknik mengedit gambar yang paling mudah, cepat dan berkesan. Anda boleh lihat gambar-gambar produk di website ini sebagai contoh.

Antara lain-lain kelebihan yang akan anda dapat pelajari di dalam ebook ini adalah seperti berikut:

1. Anda akan diterangkan dengan lengkap Panduan Membina Kedai Online dengan Blogspot
- Menggunakan fungsi 'Page'
- Memasukkan borang tempahan
- Memasukkan borang hubungi kami siap dengan "Image Verification" - anti spam
- Medium dan kaedah pembayaran untuk bank tempatan dan juga untuk terima pembayaran dari pelanggan luar negara
- Senarai 17 sumber perkhidmatan courier di Malaysia
- Rujukan Jadual Kos Penghantaran ke Semenanjung, Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura

2. Teknik-Teknik Efektik Internet Marketing (Pemasaran Intenet)

3. 5 Teknik SEO (Search Engine Optimization) yang mesti anda tahu untuk menempatkan keyword-keyword anda di halaman pertama dan kedua keputusan enjin carian

4. Teknik Pengiklanan Berkesan (Pasti anda akan mampu untuk mendapatkan sehingga 1000 pelawat sehari - DIJAMIN)

5. 10 Laman Web Direktori Perniagaan WAJIB Daftar

6. Analisis Prestasi dan Statistik Kedai Online (SANGAT PENTING untuk Perniagaan Online)

7. 140 Cara, Tips dan Panduan Promosi dan Tingkatkan Trafik Blog/Website

PASTI ANDA AKAN BERPUAS HATI DENGAN MEMILIKI EBOOK INI. TERLALU BANYAK ILMU YANG ANDA BOLEH PELAJARI. EBOOK SETEBAL 135 MUKASURAT. JIKA ANDA MENGIKUTI SEGALA YANG DITERANGKAN DI DALAM EBOOK INI, PASTI ANDA AKAN MENJADI SEORANG USAHAWAN PERNIAGAAN ONLINE YANG BERJAYA DENGAN PENDAPATAN MENCECAH 5 ANGKA.

Dapatkan ebook "Panduan & Teknik Bermula dan Berjaya Di Dalam Perniagaan Online" DISINI.

No comments: